fredag 15. mars 2013

Arv og en sjenk fra IKEA

Veldig glad i de to bildene til venstre. Arv fra svært kjær slektning. Skaper en fin effekt at de står på sjenken istedenfor å henge på veggen.



 Har en hvit høyglans sjenk fra Ikea stående på kjøkkenet. Har lurt litt på om jeg skal kvitte meg med. Dørene er nemlig veldig stygge etter disse tidligere berømte veggordene som jeg så meg lei av og prøvde å få bort. Har nå bestemt meg for å beholde den, ta bort dørene og bruke den som hylle. Samler seg ofte masse ymse i en slik med dører, så jeg har fått ryddet og nå brukes den til middagstallerkener, kaffi servise og litt stasj. Vi har arvet mye fra mine og mannen sine forfedre. Jeg liker godt å bruke alt det fine arvegodset, og gjerne også til hverdags. Hva skal man med fine ting dersom de skal stues bort i et skap?

Ser det ikke på bildet, den ene døren her er veldig stygg så da skal de bort.

Fine vasen  med gullkant er arv, den brukes alltid dersom det kommer friske blomster i hus.

Krystallglass, servise med gullkant alt arvegods som brukes daglig. Nå står det enda mer tilgjengelig til rett ved spisebordet.

Har kommet igang med rommet til JP i dag. Himmel det blir blått ser jeg. Satse på at resultatet ikke blir helt avskrekkende når det blir ferdig. 

Ha en god helg!

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar