mandag 18. mars 2013

Blue it is!


Har kommet greit igang med maling av rommet til JP. Snart ferdig med to strøk på veggene. Jeg er ennå litt i sjokk over hvor veldig blått det ble. Så for meg en litt dusere farge. Håper når taket er malt og teppe er lagt at det kan bli et bra resultat alikevel. Her er prinsen som skal få eget rom:

Litt sjokka over fargen....
...men jeg liker det mor!





I disse innebygde skapene er det god plass.
I går hadde vi hyggelig besøk av naboer. Ikke hvilke som helst, men nære slektninger av de tidligere eierne her. Når en eiendom har vært i en familie siden opprinnelsen må plassen ha en spesiell betydning. Dette gir også huset sjel som jeg skal gjøre mitt ypperste for å ta vare på i all oppussingen. Må være litt vemodig og rart å se nye mennesker flytte inn og overta et langt livsverk. Vi skal iallefall gjøre vårt for å ta godt vare på stedet. 

Tror dere ikke det er kommet kyllinger hos oss. Vi snakker påskestemmning delux. Lover å legge ut bilder av de små nøstene i morgen :)

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar