mandag 11. mars 2013

Endelig bestemt meg

Da har jeg endelig funnet ut hvordan rommet til JP skal se ut. I dag er det helt hvit. Hatt mange ulike forslag som er blitt forkastet. Alt fra forskjellige tapeter, til tavlemalingfigurer, sterke farger etc. 

Tapeter fra MrPerswall



 Etter mye grubling har jeg da endt opp med fargen Nordisk Hav til vegger og gulvlister og fargen Kanin til taket (fargen som er brukt i stuen).
Tror dette kan skape et harmonisk sovested for lillegutt, det er jo tross alt det han skal gjøre på rommet enn så lenge. Sprelske vegger ville nok hatt en negativ effekt på søvnen kanskje?
Hu mor får heller male om når han blir større og får egne meninger. Som Jens så fint sa det til mannen på Fargerike; Eg vil mala rommet mitt rosa. Rosa e den finaste fargen eg vett. .. Jaja vi får se da om ikke gutten kommr på andre tanker innen det er hans rom som står for tur.

Da gjenstår det å se om strien som er brukt er spaltbar. Jepp lært meg noe nytt. Hadde tenkt å sparkle veggene men dersom strien er spaltbar skal det ikke være noen sak å trekke av det laget med struktur for å stå igjen med en glatt vegg. Krysser fingrene....

Kristine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar