fredag 8. mars 2013

Mix av billig og litt dyrere

God fredag godtfolk. Her råder sykdom i heimen så dårlig med både prosjekter og blogging. Planlegging går fint selvom jeg ikke er mye til tess om dagen. Planlegger nå Jasper sitt rom. Han skal forhåpentligvis snart på eget rom, så da må jeg få gang på oppussingen der.
Vurderer om jeg skal male taket grått. Tror det kan gi en god ro til et soverom.


Har en lei tendens til å falle for de dyrere tingene når jeg skal ha noe til huset. Finner som regel en middelvei på det meste, som med putene til den ene sofaen i stuen.

En billig og en litt dyrere. Slettvoll bak, Kid foran.

Norsk design  Senze of Joy til venstre, Kid til høyre.

"Pels"puta fra Kid er superdeilig, det beste er prisen 99 kr. Skulle kanskje kjøpt med flere av de. Kan aldri få for mange puter.

Elsker rosa og grått sammen. Urne fra Tine K.

Puter på gangen begge fra Senze of Joy

Måtte ha med et bilde av den fine lampen min fra Tine K. Den er faktisk kul å bruke uten skjermen også.
Er vel snart helg for de fleste av dere. God helg!

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar