tirsdag 5. mars 2013

God morgen, snart påske!

God morgen, nå skal jeg kose meg med en kaffikopp og hjemmelaga frokostblanding fra svigermor før eg tar fatt på malingen. Maler opp det hvite i stuen,  ikke så spennende. Selvom jeg ser stor forskjell før og etter. Mye stearinlys og fyr i peis har gjort sitt til at veggene er blitt misfarget. 


Har dere begynt å pynte til påske? Er mange måter å pynte på, blomster, egg men farger generelt forbinder jeg med påske.
Denne fine har fått plass i kjøkkenvinduet, var så heldig at jeg fikk den av ei veninne som var på besøk på søndag. Takk Lise ;)

Påskililjer hører med. Disse har fått plass på peisen.


Noe påske aktig over de nymalte stolene. Hvorfor ikke "pynte" med de..?

Elsker disse smale glassvasene mine. Med en tåva ulltråd surret rundt er de fine til stearinlys eller blomster. Gjerne med kongler og mose nederst også.


Påskeris laget av 3 åringen :) En favoritt!
 Vi har høner og et par ligger å ruger, så kanskje det blir ekte påskekyllinger til påske ;)

Ha en nydelig dag alle sammen. Kjekt å få fine tilbakemeldinger fra dere. Ute bilder er etterlyst, det kommer når solen titter frem igjen.

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar