torsdag 18. april 2013

Forberedelser til 40 års lag i hagen!

Husker dere jeg nevnte at jeg skulle lage noe greier av hermetikkbokser?

Jeg er i full gang. Kjøpte spraymaling i matt sort og grått. Skulle ønske de hadde noen fine pastellfarger, men får gå med de jeg fikk tak i. Har vært i garasjen og sprayet små maisbokser. Skulle egentlig hatt mange flere bokser men skal vise dere hva jeg har tenkt. Fant også på noe kjekt med ananasbokser og fiskebolleboksen.

Jens ble superfornøyd, grafiske mønster og neonfarger er i vinden. Han fikk på et blunk holdere til blyantene sine med papir og de kjekke tapene mine. Kan også bruke lim eller dobbelsidig teip.



Ananasboks ble lysholder.

En slik kan stå ved hver kuvert. Sugerør, serviett, tannpirker og bestikk er fint å ha oppi. Skal prøve å få tak i stempel så blir det fint som bordkort. Må bare spraye på nytt dersom de skal brukes flere ganger.


Litt mer sommerlige bokser for dem som er mer glad i det :)
 Ha en fin kveld!
(fått tilbakemeldinger på at det er vanskelig å legge igjen kommentarer, det skal være løst nå)

Klem Kristine

6 kommentarer: