lørdag 13. april 2013

Smak av sommer!

Da har jeg funnet ut hva jeg skal gjøre med et av de gamle vinduene vi fant ute på tomten.
Gleder meg til å vise dere :) Nå må jeg få i hus hengsler, hobbyplater, papplate, dobbelsidig teip. Maling og tapet har jeg som også blir en del av dette prosjektet. Uken som kommer blir med andre ord travel med dette prosjektet samt maling av lister og vegger på vårt soverom. Er jeg heldig får jeg tapetet jeg har bestillt til rommet også ila uken. 

Nå venter rydding i hagen. Neste helg blir det 40 års feiring av mannen, satser på fint vær slik at alle hagemøblene kan shines opp med duker, puter og pynt. Grilltønne, grillmat og kaker samt hele familien på besøk, må jo bli en fin dag for mannen min.  Det hadde vært noe det med litt sommerfølelse tidlig på våren.

En liten smak av sommer :)

Hagen vår på Kverneland hadde fantastisk utsikt over Frøylandsvannet. Bitteliten hageflekk i motsettning til hva vi har i dag.

Elsker blomster, dette er fra Kverneland hvor vi bodde før.

Grillhytta vår her på Bergsagel er helt fantastisk :)

Flere som er klar for vår og sommer?

Kristine

3 kommentarer:

  1. Så helig med noen sommer og blomster bilder!!! Må sei meg heilt enige. Heilt råklar for sommer, varme, blomster og pynt utenfor huset:) Så flink du er til å lage det fint rundt deg :) klem

    SvarSlett