onsdag 24. april 2013

Riktig så fargerikt, samt en liten sniktitt inn på soverommet!


Svigermor har ikke fått igjen norgesglassa sine ennå. Blitt riktig så fargerikt og hyggelig på kjøkkenet.


Det store etasjefatet jeg fikk av kjekke kollegaer har fått hedersplass på spisbordet. Kommer nok til å bli prydet med litt av hvert og hyppig bytte av pynt kjenner jeg meg rett.











I dag har jeg malt så og si alt av vegger på soverommet, samt fått hjelp av svigerfar til å tapensere der sengen skal stå. I morgen skal jeg få kjøpt gulvmaling, gleder meg veldig til å male gulv for første gang.

En liten sniktitt av rommet vårt. Flere bilder kommer når gulvet er malt.

Har dere noen prosjekter på gang? Jeg har en haug, alltid noe gøy å glede meg til.

Ha en fin kveld :)

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar