onsdag 17. april 2013

Vimpler


Har fått kjøpt meg en vimpel til JP sitt rom. Kjøpt tenker du vel nå, er vel den minste sak å sy selv. Enig, skulle så gjerne ønske jeg var flink til å sy. Er vel kanskje det også men har aldri prøvd meg noe særlig på de greiene der. Vel vel, kan jo ikke kunne alt, er ganske så handy på masse annet.



Nå kan det ikke være mange dagene til teppet jeg bestilte kommer. Gleder meg, da skal det legges i en fei og innredes slik at lillegutt kan flytte inn på eget rom. 

Er i gang med vårt soverom nå, tapeten er klar til å hentes i butikk og jeg har malt vinduskarmer og tatt av gulvlister. Kribler etter å male vegger men må prioritere forberedelse til 40 års dagen i helgen. Litt som skal lages og mye som skal handles og ordnes i stand.

Har noe gode ideer på lur som jeg skal vise dere i morgen ;) Kjekke tips til bordekking.
Et lite hint; ikke kast hermetikkboksene!


Nå litt oppshining av huset før flere kjekke kollegaer kommer i kveld.

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar