mandag 25. februar 2013

En helg full av inspirasjon.

Da var det endelig mandag igjen ;)

Selv om jeg har hatt en bloggfri helg, har jeg hentet masse inspirasjon. Nå står ideer i kø. Har vært litt vår fornemmelse med sol som har begynt så smått å varme. Hva er vel da mer naturlig enn å planlegge vår og sommer ute i hagen. Kjøpte et Tine K bord på salg i høst hos Silje på Bohemia i mørk grå bambus. Dette skal sent i vår få selskap ute på terrasen el i hagen med en gammel arvet slagbenk fra Noredalen snekkeri. Har også tre jærstoler kopier som skal males i forskjellige pastellfarger og settes sammen med bordet ute. Gleder meg til pauser fra hagearbeid og lek i den sittegruppen. Masse deilige puter og kaldt i glasset.

Noen andre som gleder seg til lysere og varmere dager?


Har fått litt dilla på hodeskaller. En kontrast til alt det feminine i heimen. Fant disse på Søstrene Grene.
Duftlys hører alltid med, Voluspa sine lukter himmelsk.


Vår i luften inspirerer til litt mer farger inne. Ildtopp i rosa klarer til og med jeg holde liv i. Liker godt planter og blomster som krever lite av meg. Lilla telysholdere fra Tine K-


 Kontraster! Denne hvite t lysholderen skal jeg kjøpe flere av, male i ulike pastellfarger og sette ute på bordet i sommer.


Interiørparafyme lukter deilig. Har på badet, kjøkkenet og soverommet. Clean linnen er en favoritt på soverommet, lukter rent. Men på bad er denne passion fruit brukt mye. 
Samtidig som den lukter godt er den dekorativt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar