lørdag 16. februar 2013

Pål sine høner!


Som seg hør og bør når man bor på småbruk, har min kjære mann skaffet høner til gards. Veldig hyggelig å sanke egg. I dag kjøpte jeg en liten gave som han ble overraskende glad for. Denne kjekke saken til å samle egg i. At den var dekorativ var heller ikke dumt. Har blitt et samlingspunkt for både familie og venner her på bruket i helgene. Da er det viktig å ha ingrediensene klar til både vafler og litt av hvert.

Har tilbrakt dagen i barnas paradis Leos lekeland i dag. Fikk også hentet tapeten til stuen. Nå ligger den her for å minne meg på at jeg har en jobb å gjøre.

Nå gleder jeg meg til vår og hagearbeid. Et kirsebærtre til hagen står høyt på ønskelisten. Trøster meg inne med litt vårfornemmelse og kirsebærgrener i vase enn så lenge.

  
Håper dere har hatt en fin helg så langt. 

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar