torsdag 21. februar 2013

Vi maler og vi maler og det blir så fint og flott!

I dag har jeg fått malt endel. To strøk på begge veggene i stuen bl.a. Er veldig fornøyd med fargen, nå gleder jeg meg til å få opp tapeten som hører til. Mulig jeg maler resten av stuen også, men ikke første prioritet da det er endel andre ting som må gjøres først. Kjøkkenet er først i rekken. Skal levere dørene til lakkering mandag og har ombestemt meg ti ganger angående farge. Nå har jeg landet på hvit kjøkken, så skal jeg male veggene heller. Må jo passe på at det er nok arbeid fremover : o
Fått hjem et fargekart med de nydeligste farger, blir vanskelig å velge.



To av veggene i stuen er av gammel tømmer.

 Fikk hyggelig besøk av postdamen i dag. Hun hadde med lampen jeg bestilte for en tid tilbake. Nå har den kommet opp i trappen. Ble så fint!



I morgen skal dere få se resultatet av forsøket med tavlemalingen på kjøkkenet. Jobber med saken nå.

Vi ses!

Kristine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar