tirsdag 26. februar 2013

Mye som skjer!

Endelig ble jeg ferdig med tavlemalingen. Det tok sin tid, måtte ha tre strøk og lang tørketid. Egentlig noe klatt å holde på med, men fornøyd med resultatet. Når vi går inn vaske romsinngangen er siden av kjøleskapet det første vi ser. Tenkte da at det var kjekt med en tavle der beskjeder kan skrives og en kjekk sysle for ungene mens mor og far lager middag. Her skal nok mange kunstverk tegnes. 
Hva med en ukesplan?
Holder nå på med prosjekt kjøkken. Måtte skrue ned alle dører og skuffer i går og vaske alt med salmiakk.
Har brukt hele dagen på å rydde i skapene, gubba så raskt det hoper seg opp av ting man ikke trenger. vasket resten av innredningen i dag og startet å grunne rammene. Litt av en jobb. Håper jeg blir ferdig til dørene kommer tilbake fredag. Bye bye grønt kjøkken hello hvit. Gleder meg


Da har jeg begynt på stolene jeg nevnte tidligere. Fant en farge jeg syns var så fin. En blanding av grønn og turkis. Har også plukket meg ut en fin rosa og gul som skal pryde de to andre stolene. Så gøy med forandring og farger.


Før

Etter

Ha en fin kveld!

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar