mandag 18. februar 2013

Fargerik!

Årets farge skal vistnok være lilla .Både den varme fargen indigo,den kalde  fiolett, plomme og lavendel. Et hav av ulike sjangere. Skal innrømme at jeg lett lar meg påvirke av trender, men for å gjøre det enklere for meg selv velger jeg innslag av disse istedenfor å gå løs på vegger. Det beste med denne fargen er støttefargene. Alt fra duse grå pudder og grønn toner, til sterke korall og gultoner. Sterk lilla og gult er en nydelig duo.
Ja takk!


Noen puter fra Missoni kanskje...
Tine K er en favoritt hos meg. Nydelig farge.
Nå står nye puter på ønskelisten. Et pledd i grafisk mønster til å henge på stigen i gangen er heller ikke å forakte.

Nå skal jeg krype tilbake under teppet med lommetørkle, nesespray og halstabletter. Influensaen har gjort innpass i denne kroppen også.

Ha en frisk mandag!

Kristine

2 kommentarer:

  1. Hei Randi, ja dette er gøy. Du har jo lang erfaring innen blogging har jeg sett. Håper dere har det fint i Kairo.

    SvarSlett