fredag 15. februar 2013

Lykkelig!!!!

Hoppende glad. Her planlegges flere rom om gangen. Har siklet på en tapet som jeg har tenkt å ha på den ene veggen i stua. Fikk nyss i at den var i ferd med å bli utsolgt. Etter noen telefoner fikk jeg kapret to ruller av denne nydelige tapeten. Blir spennende. Har ikke tapensert tidligere, så....

Gleder meg til denne skal pryde veggen.

Har hatt en koselig kveld. Fikk uventet besøk av min kjære svigerinne og familien. Så da passet det bra at nysteikte kanelruller og pizza var klar. Min søte niese hadde med seg cakepops?! Ja var vel det det het.

Passet bra, jeg som var sugen på sjokolade.

Verdens beste om jeg tør si det. Legger gjerne ut oppskrift om noen er interessert;)

Sitter nå stappmett og nyter at begge arvingene sover søtt.

God lørdagskveld :)

Kristine

1 kommentar: