onsdag 13. februar 2013

Prosjekt oppussing!

Da prøver jeg meg i bloggernes verden. Har troen på at dette kan være gøy :)
Har null erfaring innen blogging, så siden får en ny look når jeg får tid til å lære meg dette her.

Anyway, vi flyttet til et idyllisk småbruk på Bersagel i sommer. Her står prosjektene i kø både ute og inne. Nå er jeg hjemme i permisjon og bruker tiden som er til overs med maleklærne på. Kan tro jeg er et syn med gulpeflekker, maleflekker og håret i hytt og gevær. (bilde kommer ikke)

Første prosjekt i huset var å få malt alle dørene og karmene lyse. De var tidligere lakka furu ( tidenes tann hadde gitt de den flotte mørke furufargen :/) fikk levert dørene til Vågane og Viste for lakkering. Gubba så fine de ble. Som nye :)

Lykt fra Slettvoll, puff hjemmestrikka
Puter og benk fra Villa Rosa
Lampe fra AK Interiør
Neste prosjekt ble gangen. Den var eggehvit, men har mistanke om at grunning ikke var brukt, så kvister begynte å bli synlige. Ikke særlig pent, så her ble det grunning av tak og vegger før valget etter mye om og men ble fargen Betong.

Nå står kjøkkenet for tur, det skal males og benkeplate skal skiftes. Vurderer også om flisene skal få nytt utseende. Har falt veldig for den nye fargen "greige" som er blanding av grått og beige. Mulig det blir en nyanse av denne. http://www.fargerike.no/News/Fifty-Shades-of-Greige

Eller hva syns dere?

Kjøkkenet er i dag grønn med (selvfølgelig) furu benkeplate.


Ha en fin dag!

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar